Juni. 20, 2011

Jag är kvar i Kungsbacka. Vågade inte åka med tåget i eftermiddags...magen sa liksom ifrån...
Så nu åker jag hem på fredag. Fick sjukanmäla mig på jobbet också... Trist men va fan.
Jag har...eller jag och Göte har hämtat upp Donnisen också. Så nu är jag hundvakt igen åt världens finaste engelska staff!! Och på fredag och helgen är jag kattisvakt åt Die Katze.

Metaltown var en besvikelse från början, Ingen som helst planering fanns det från arrangörernas sida och pissöl för att döva ens ångest kostade 60kr?!
VI bojkottade dag 2 och drog ut på lokal iallafall. Det var destå skojjigare!!
Det enda positiva med Metaltown var Bellman. Du förgyllde våran kväll och det är jag tacksam för!!
Tack tack!

Jaa...Egentligen vet jag faktiskt inte varför jag sku dit...Jag menar...jag hade inte ETT enda band jag ville se utan fick liksom panik komma fram till att Anvil, Watain och FKÜ var det jag ville se.
Anvil tröttnade jag på så fort Cat Von P sa att hon ville dricka mer öl...och FKÜ missade jag helt då vi alla kände oss mindre laddade på att åka in eller UT på landet och Metaltown. Watain blev det inge med eftersom vi bojkottade dag 2.
Det blev dans på logen istället på Peppes!! MYCKET TREVLIGARE!

Aaa så nu sitter jag här i soffan med Donnisen i knät och tittar på en Beck film jag faktiskt inte sett....
Kors i taket.
Göte har även laddat ner massa bra skit till mig.

Yes. Med dom orden vill jag önska eder en fortsatt bra måndags kväll. Puss.
skit ner er.

Kommentarer
Postat av: Bellman

Oj oj nu blev Bellman rörd varma fina ord där om gubben :) men inte va det därför alla va där ju.

2011-07-01 @ 23:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0