Juni. 27, 2011

God morgon. Klockan har inte riktigt hunnit passera 05 ännu men här är jag ändå.
kör sista rycket på jobbet. Helgen har gått fort. Lite sömnbrist eftersom jag har vart nästintill galen av oro för Die Katze som vägrat komma hem på typ 3 dygn.
Typiskt när jag e kattvakt och jobbar dessutom.
Aja hem kom hon iallafall igår morse och hon sov på min hals hela dagen.
Sen lagade vi middag tillsammans. Eller ja...ok, hon satt mest och skrek på mig...det blev lax till båda.
Hon fick räkstjärtar till efterrätt...men det sög tydligen för hon nosade inte ens på dom.
Nu har jag alltså jobbat 3 nätter och nu stundar en välförtjänt ledighet på 7 dagar.
haha. Har man inte världens bästa jobb??
Har vart ledig i 3 veckor (med 4 sem nätter inräknade), jobbat 3 nätter, ledig 7 dagar. NICE.
Thank you and good bye liksom.

Aah sen då? Jo jag kan förmedla att jag har en hel del bilder från Götlaborrrgg att visa. Det får kanske bli dagens "måste".
Mina finingar Cat Von P och Kung Wasa haver tatualiserat sig i deras kärleks tecken. Mycket vackert enligt min åsikt! Både tatualiseringen och deras kärlek!

Lite sugit i vardagen är att jag inte alls fått mina 10.5 tim kval.övertid och 11 tim fyllnads tid från förra månaden på denna lön. That sucks major purjo!!

Det handlar om ett x antal riksdaler ska ni veta. RIKSDALER!!!

Jag har komme fram till att årets "road trip" med Moran går till ÖREBRO!
Varför kanske ni undrar och då kan jag informera er om att det är historian som lockar.

Slottet.

Gnällbältet eller vad säger man? Det stod mellan Öre och Kalmar. Men jag tycker int om  Kalmar IF.
Så det föll på det. Eller ok näääe kanske inte men va fan.

Jag trodde Örebro var en lite skithåla men stan har ju fö fan över 100.000 invånare, som bräker och gnäller.

Där ligger man i lä!

Morsning amigos!

Kommentarer
Postat av: Caroline

"Mycket vackert enligt min åsikt! Både tatualiseringen och deras kärlek!"



Naaaw! :p

2011-07-03 @ 09:14:23
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0