Juni. 29, 2011

Varmt.
jag har lite svårt att fungera när det är så här varmt. Hela kroppen protesterar och jag känner mig sjuk.
Ont i kroppen, huvudvärk, magont, yrslig och satans trött.
Nu sku man haft sin Batmangrotta att krypa in i.
Samtidigt som jag avskyr värmen så är det ett måste att jag vistas minst 3 timmar i solen för bätsa effekt mot Pso:n. Crap. Mycket med hatkärlek där.

Igår var jag en sväng förbi min arb.kamrat och solade och poolade mig..det var mysigt och skönt. Men att sitta rakt upp och ned i denna värme är tortyr för en vampyr som jag.

Lite roligt är iaf att jag får gratis hårblekning. Är numera 5 nyanser blondare...typ..nackdelen är ju som sagt att jag blir knäpp i huvudet.

aja ut och på´t igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0