Juni. 4 , 2011

Ack och ve.
Så jefla varmt på jobbet!! Och INGEN ventilation. Mys en lördag som denna...
Hungrig är jag också, men det är jag ju hela tiden så det är inge ovanligt liksom.
På tisdag drar jag. Fattar icke hur jag ska få mä mig allt, allt och allt...men jag brukar ju fö fan bara va bort 1 vecka - nu äre 2 iom festivalus metaliustownus. Som det heter på Latin..
Vet inte ens vad en sate ska ha mä sig? Eller alltså, nu är jag ju inte förtåndshandikappad men det råder brist på sommarkläder. Och jag kan icke packa hur mkt som helst...av höstkläder. Då dör jag. I Göteborg.

Tur att det finns ett köpcentra 1km fr Göte.
Jag ska även få vara plast- matte åt finaste Donna!!! Jaaaa! Vad jag längtar.
Ska man ha mää sig stövlar eller?? Vilka skor ska jag ha? Tjock tröja? Seglar jackan måste ju med också,
Tur att jag får låna ett fiskespö, annars hade det blitt knepigt. HATAR att packa, eller planera vad som ska pckas kanske jag ska säga.
Det ska också bli kul när Cat Von P, Wasa, Sid och Thünderpussy kommer ner.
Här ska det också nämnas att jag självklart, mest av allt, ser fram emot att träffa min gubbe. Men det är en självklarhet för mig, men för er som undrar så har ni svaret där.

Nähe. Om man sku skriva lite på en packa-lagom-du-är-bara-borta-i-2-veckor-listan?
Morsning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0