Juni. 7, 2011

Medans jag färdas genom Svea Rikes djupa skogar och klara sjöar har det slagit mig:

Jag har semester vol.1
(har i 3 omgångar)
Sweden  Rock imorgon. Härligt för den som ska dit, Tysligen utlovas det bra väder - om några regnskurar på torsdagen.
Göte och Donna kommer att möta upp mig om ett par timmar! Ska bli mys att få kramas med lillfisan igen, hon har ont i sina tassar ska ni veta, behöver hjälp att smörja dom...DÅ har hon hittat rätt person.
Fast eg kramas man inte med Donna. Hon "grisar". Nu är jag i Hallsberg. Har fortf inte lärt mig vart någonstans på kartan det ligger....är jag halvvägs?

Göte har lovat mig en sak under denna vecka - FISKE!
Så nu jeflar ska jag fiska upp en drös med öringar tills kamraterna kommer ner om 1 vecka!
OCH..,,det ska bli så jävla kul. Undra om Göte fattat vad han gett sig in på?
Dels med mig...men sen också med mina polare. HAHAHHAHA. Nej, Göte är av onaturlig socialkompetens.

Aja, får skibbla lite mer senare. Mors så länge!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, vi får hoppas att han förstår ;) Höhö. Snart ses vi!

2011-06-07 @ 19:39:22
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0