Juni.10, 2011

Fan va trött jag är. När Göte sticker te jobbet om mornarna finns det ingenting som stoppar mig rfån att somna om. Men det går fan inte. Så nu ligger jag och hunden utslagna i soffan, hon är nybajsad och har ätit....jag ska försöka göra detsamma.

Vi får se vad dagen bjuder på idag, eventuellt fiske!! Jaaaaa!
Igår var jag med när Göte, David, Erik, Påsse ocgh han som jag inte kommer ihåg namnet på te till att skapa grunden för ett tak. Det var intressant. Jag kände mig som en förman som stod och tittade så det blev rakt och fint. Ont i nacken fick jag. Dom var väldigt duktiga, hela skiten satt som ett smäck efter en 2½- 3h.
Vi fick hjälp av en kran. Häftigt!!! Stora maskiner is the shit.

Donna var inte lika road. Men jag gjorde henne sällis i bilen flera gånger...Så hon var icke ensam.
Efter det åkte vi snabbt hem och svidade om, sen åkte vi hem till Anna och Samuel och grillade världens goaste burgare på deras monstergrill. Crap vilken gigantisk grej!!

allt för nu. Slut på meddelandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0