Midsommar 2011

Sitter på tåg 100 mot el Stockholmo. Första klass för det var billigast...endast 299kr. Great!
Alla ska fira midsommar utom jag som ska försöka sova i ca 5 timmar för att sen gå och jobba hela helgen.

Usch. Det var svårt att lämna min låtsas bebis imorse vid bilen. Jag hatar att jag fäster mig så fort och otroligt vid alla djur. Lilla sötaste finaste Donna!! Och stora världsbästaste Jonas då..?
Jo honom också, men där kan man iaf prata i telefonen....Men SNART kommer Donnas riktiga pappis hem från Kina för några veckor och gissa vad hon kommer bli gla!

Urk, ser inte fram emot sthlm´s central alltså. Hatar den och tunnelbanan. Med all packning.
Blir tröttare bara jag tänker på dä!

Skitdetsamma.
Hoppas ni alla får en fin midsommar. Tänk på mig ikväll/Natt som måst jobbe.
Hajhajhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0