30 frågor under 30 dagar

Tänkte att jag kör en sån jag. Just nu känns det som om det ända jag har i huvudet är att bli bättre i kroppen så för att skona eder med "ajj ajj" och "aj som fan" så tar jag en lista som jag följer:
(Jag tar den på lite tyska så blir den mer exotisk och hur ofta now and days får man skriva tyska räkneord? Never liksom!!)

Tag eins - Presentera mig själv
Tag zwei - Det här ska jag bli när jag blir stor
Tag drei - Mina föräldrar
Tag vier - Vad bjuder jag på för mat?
Tag fünf - Vad är kärlek?
Tag sechs  - Om detta vore min sista dag
Tag sieben - Vänner!
Tag acht - Favoritsaker!
Tag neun - Min livsfilosofi
Tag zehn - Bloggfavoriter
Tag elf - 10 dödsynder
Tag zwölf - 10 saker som du ej vet om mig
Tag dreizehn - En vanlig dag i mitt liv
Tag vierzehn - Dåliga vanor och laster
Tag fünfzehn - Mina drömmar!
Tag sechszehn - Det här kan jag inte leva utan!
Tag siebzehn - Barndomsminnen
Tag achtzehn - Ett pinsamt ögonblick
Tag neunzehn - Detta ångrar jag
Tag zwanzig - Mina förebilder
Tag einundzwanzig - Mina dåliga sidor
Tag zweiundzwanzig - Detta upprör mig
Tag dreiundzwanzig - Detta brinner jag för
Tag vierundzwanzig - Det här får mig att gråta
Tag fünfundzwanzig - Det här är jag bra på
Tag sechsundzwanzig - Mina rädslor/fobier
Tag siebenundzwanzig - Min favoritplats
Tag achtundzwanzig - Saker jag saknar
Tag neunundzwanzig - Det bästa jag vet!
Tag Dreißig - 5 frågor jag vill ställa till 5 olika människor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0