Mars. 1, 2011

God eftermiddag.

Här följer lite bilder från den gångna veckan:
 Jonas Julblomma som blommar om och om igen - han fick den dec 09.
 Falukorv i ugn bestämdes som mat ena dagen. Jonas variant. Godast så.
 
Självklart en MASSA sallad när jag får bestämma.

Sen hämtade vi Donna på fredagen. Detta var min syn i bilen...Hon satt i mitt knä.






När jag var ute på en promenad i skogen hittade jag detta:

Haver Herr Wasa vandrat i dessa skogar måntro?

Världens sötaste "bobbin" med häst.
Och lite Ullared.

Mina fina nya högtalare jag fick i gåva av älsklingen!
Man koppla rin dom i datorn eller genom ajjpådden eller usb eller så... You know.
 Riktiga pinnar med inslag av Die Katze.


fint nytt armband jag fyndade på Ullared.

Nää om man skulle ta och fixa lite käk kanske?
En kaffe på det...
Mmmm.
 Hörs!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååh en sån fin vovve. Den måste jag få träffa i sommar. kram

2011-03-04 @ 12:10:07
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0