Mars. 14, 2011

Här gåre undan!
Jag har hunnit med att duscha på den timmen jag vart vaken. Jag KAN inte stressa i sånna härna moment.
Måste lämna VTown vid 18 tiden för att tuffa 1:a klass (igen) mot Jonas - som blitt sjuk.
JAG ÄR OSKYLDIG!

Själv knaprar jag på och behöver mindre och mindre smärtisar för var dag som går. Tur det eftersom Vitodon är vanebildande.

Jag har försett mig med Chokladpudding. Så jag ska sörpla pudding på tåget ner jag. Mmm just det!
Fint  väder idag...verkligen. SKa väl fortsätta min packning och packa UR Die Katze för 75:e gången..
Att det är så roligt med väskor och gömmor?

Återkommer. Hajhaj!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jasså du rymmer nu igen....då får ni iaf vara sjuklingar tillsammans ett tag då. Jag åker iaf till syrran på torsdag så då får jag en minisemester..ska bli roligt. Kraaaam

2011-03-14 @ 21:04:23
URL: http://jennyand...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0