Mars. 18, 2011

Igår kväll var det typ 4 grader varmt här, jag yttrade mig och sa "det känns precis som om det ska bli frost" sen skrattade vi, tills vi vaknade imorse och såg de 3-4cm snötäcket som ligger på marken.

Fan.

Idag ska vi käka indiskt!! Så jävla gott. J har pyst te jobbet och jag ska egentligen sitta med mina läxor...
Men jag satt fan i 6-7 timmar sammanlagt igår. Blir ju knäpp i huvudet. Men jag läser om palliativ vård. Och det har ALLTID intresserat mig.  Så det finns så mycket att läsa om så jag fastnar i sjön av olika hemsidor.
Det är så jävla intressant. Och så fint på något sätt. Att alla ska få en smärtfri och värdig död.
(mja en massa andra saker är självklart inbakat i palliativ vård...)

FYI - ätit sista tabletten också. Så nu är jag officiellt halsflüsse fri typ. Iaf fr streptokocker.

Just nu ser jag på en dokumentär om selektiv mutism. Jävla intressant. Att man typ har fobi för att prata.
Det problemet har man ju inte. Ett ständigt flöde av mundiarré. Jag babblar tillochmed när jag är ensam.
Tycker om att höra min röst.

Aja, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0