Mars. 24, 2011

God eftermiddag!
Solen skiner och jag sitter med persiennerna nere, lite för ljust för mig. Tar ett tag innan denna vampyr vant sig vid ljusbollen på himlen.

Inatt var en produktiv natt, jag fick gjort en massor av mina skolarbeten - samtidigt som jag bedrev det bästaste vården. Självklart. Det gör jag allte.
Så det så.

Jag äro kattvakt då moran med bagage och vänner dratt till öststaterna för lite smuggelgods.
Kattvakt och kattvakt. Jag ser till att maten inte tar slut.

Får se om jag pallar dra ner te byn för att morsa på Thünderpussy. Blir kanske bättre när solen gott ned.
Fick min fina deklaration idag och insåg att jag blir tvungen att betala. Skit liksom.

Det som händer idag är inte mycket. Ska renskriva en del material. Äta värktabletter och vanlig mat...
titta lite på tv kanske...spela lite farmerama...och bara vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0