Mars. 26, 2011

Idag har jag gått omkring i mjukisbyxor och sportbh. Det var längesen.
Skönt är det också. Praktisk när jag måste ta hand om alla prickar och dutta med salva...
Fan vad jag hatar det.
Ska ringa på tisdag och begära remiss för solterapi - igen.
Det funkade så bra sista gången - 06. Jag orkar liksom inte smörja småååååååå prickar över kroppen...det tar fan tid alltså.

Igår var jag och Sid nere på lokal. DEt var röligt som fan!
Nu funtar jag på att ta mig ett par öl och bara vara. I brist på annat. Jag känner inte för nå speciellt.

MEN DRICKA ÖL KAN MAN JU ALLTE GÖRA.

LÄngtar efter min älskade älsklings gubbe också. Så långt borta han är då. Va? Tycker ni inte?
Göteborg liksom...
LÄngtar efter sommar nu också. Efter hagelstormen igår fick det FAN va nog asså.

 Hanhals Holme - en bit från Kungsbacka.
Skitfint.


Härligt med sena ljumma kvällar...grillning, segling (utan att jag behöver göra nåt!), bra hög jävla musik, vind i håret, berochdalbana, ÖL(som allte) osv osv. En glad tid! Och nu kan man se fram emot den.
Glöm inte klockan fressten appråpå fram - 1h!

I övrigt så har Die Katze en tråk dag verkar det som....nu har hon sutte och glott i badrummet i nån timme typ...
"ska jag gå på lådan eller inte - det är frågan"


Så nu plockade jag just upp henne och åt en tugga....



Hon blev skitsur och muppar nu i ett hörn i vardagsrummet.

Aja liksom. Nu ska jag ta en öl. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0