Mars. 27, 2011

Ja, jag har endast var uppe en timme eller så. Men det är ju söndag. Och jag ska jobba imorgon = sitta uppe hela natten tajm igen.
Så det passade ju bra.
Jag och Sid ölade igår, vilket eg var rätt onödigt eftersom varken hon el jag var på topp.

Sjuk dröm hade jag också, drömde att jag bodde i en lada (spelat för mkt farmerama) min kusin Jocke, moran, Jason och en massa andra okända människor var med, som endast snackade franska. Jag var så förbannad eftersom jag endast kunde tyska.

Jag drömde också att jag hade ont i ryggen, så bra liksom att man t.o.m har ont i sina drömmar numera.
Aldrig får man va smärtfri - mjo möjligtvis när jag dör, kanske...

När jag vaknade så låg jag och funderade en del, denna drömmen måste ju ha handlat om något mycket intressant eftersom jag vaknar med sådana tankar i huvudet.
- Undra hur det känns att vara religilös? Att ha något osynligt som liksom inte existerar kan få en till lugn och ro och så fort någonting blir en motgång så ber man bort skiten.

Vad är det som är så speciellt? Whats the deal?

Annars så ska jag slutföra veckans "Uppsats" och skicka in. Sen ska jag ta reda på hur man skriver en bokrecension (stavning?) trots att jag spenderade  3år i gymnasiet skrivande sådant så har det mystiskt smyge ut ur hövve på mä...

Hungrig som en arbetsmyra är jag också....idag ska det bli tibansk mat eller vad fan det va...
Nu ska jag spela lite mer farmerama....OCH skriva klart läxan och skicka in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0