Mars. 28, 2011

Sista dagen idag. Idag måste semetser planeringen vara inlämnad.
Det är så Jätte jävla enkelt att veta vad man ska göra i sommar nu - redan i mars.
Dont ya think?!

Värdelöst.

Sen är det inte ens klart att man får semester de datumen man önskat.

Pfff.

Ett annat pfff är att jag trodde jag sku jobb inatt. Men det sku jag int. Det är imorgon det.
Jaha.
Så jag ska ta mig en kaffe hos Uno när denne äro klar i sin skola.

Vill ni se J´s nya leksaker?



Dom äro riktiga och far med all säkerhet i x antal km/h för mkt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haaah, vilken miss av mig. Ja, menade ju såklart 8/4, tråkigt att du inte kan vara med någon av gångerna.

2011-03-28 @ 13:10:50
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0