Maj, 20, 2011 vol.2



Go Sid!!!
Dagen började dock så här: Rosévin åt barnet.
(självklart i ett vanligt dricksglas. Ich äger inga andra gas..)

 Den påtvingade kronan..

Nu är det lördag och fest firande av Sid igen!








SID!


Japp, det var hennes 2 dagar av firande...nu till nå helt annat:
Historiska museet OOOOaaaaah!



Väldigt fina prylar från vikingatiden, jag skulle lätta ha dom hemme hos mig..
Denna var också ganska charmig..färgerna förstör dock.


Närmen ojsan, nu är vi hos skeppet Vasa!!



Har fler tüffa bilder i mobilen, men eftersom jag tvivlar på att ni är lika intresserade av skeppet som jag är,
så får de bilderna utebli. ja!

Nu ska jag göra mig i irdning och dra till ds för some sonne!!
Küss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0