Maj. 21, 2011

Kvidderitt!
Nyss hemkommen från utflykt i vikingarnas tecken. Jag, J och Wasa drog en runda bland vikingar och scouter...mindre givande, men det var kul att se när dom skulle sjösätta en skrallig gammal eka. Gick väl...sådär.
Killar i vikingakläder som visade småbarnen hur man slåss med vapen.
Gubbar som pissade i buskarna.

Igår var en mycket bra dag och kväll, vi satt hos Sid och grillade god jävla mat och tog oss ett par kalla.
Hemfärd med sista tåget och släntrade in på våning för 2 öl innan sänggång.
Upp förvånansvärt pigg redan vid 10 tiden?!

Nu ska det bara inväntas order från min kära mora om när vi ska befinna oss för att få mat. MAAAT!

Idag blir nog ganska lugnt...för J´s del. Haha, jag ska ha öl...jag är ledig. Imorgon är det hemfärd för J.
Jobbvecka stundar också, mindre trevligt men va fan, fick ett erbjudande av Thünderpussy igår om grill, öl, kubb och beerpong på fredag! Ses fram emot!!!!

Nähe...kanske om man skulle ägna läxorna en tanke eller så...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Joina oss på Anchor ikväll vettja!

2011-05-21 @ 15:35:47
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Caroline

Eller ja, ångrade mig angående Anchor, men våning kanske? ;)

2011-05-21 @ 16:25:44
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0