Maj. 5, 2011

Jag glor på hundar.
Jag har 4 favoriter. Varav en skiljer sig ganska bra i storlek.
Fransk bulldog



Sen har vi boston terrier:



en Mops:


Och sist men inte minst är Border Collien


Jag har ju komme fram till att j ag inte kan ha en stor hund med massa energi, eftersom jag är helt tvärt om...
Så Border Collien är ett önsketänk...kanske mest för att den är smartast av alla hundar...kanske kan den gå ut med sig själv...?

Jag måste alltså ha en liten hund som inte ORKAR gå långt, en lat jävel. Så isåfall är det den Franska Bulldogen som ligger bäst till.
Ett litet kraftpaket med en massa attityd, snäll som en godisråtta och bara bajssöt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh de 3 översta och mina favorithundra med, speciellt bulldoggen.

Vi får skaffa tillsammans du och jag så kan vi ha delad vårdnad och därmed bara behöva ut och traska "kort" varannan vecka ;) hahah.

2011-05-05 @ 20:41:06
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0