nov. 19, 2011

Idag är det en mycket speciell dag! En av 3 mycket speciella dagar på året. Gnugga era geniknölar och kom på vad det är som är SÅ SPECIELLT MED DENNA DAG!
Efter påtryckning (ok, han nämde att jag inte skrivit här på ett tag...) så delar jag nu med mig av min meningslösa vardag.

Jobbhelg - precis som Cat Von P ska helgen spenderas på jobbet.
Jag fick följa med Cat Von P och Räkan på vet.besök i onsdags...det resulterade i ett planerat besök för Die Katze och alla hennes sylvassa klor nästa torsdag för lite vaccination.
Hu och ve. Tvivale.
I hate it.
Men DIe Katze ska icke dö i någon bajssprutandes sjukdom, om jag får ha nå med saken att göra.
Därför denna spruta. Sen är det alltid en ypperlig tid att få höra lite smicker från djurdoktorn...om hur FIIIN katt man har...
Mjo, tacka fan för det när man lägger ner mer tid på na´än vad man gör på sig själver.

Igår, freitag, sku jag och empa samt Tompa åkt och kirrat visum inför China COuntry resan....men då jag reagerat negativt på min första twinrix injektion ( jag sa det åt sköterska, att jag sku bli sjuk, men hon skrattade bara och sa att jag sku få ont i armen....)Jag har haft feber, huvudvärk, narkolepsi, kroppsvärk.
Ont i armen my ass. You can take your arm and put it elsewhere.
Det värsta är ju att det återstår 3 sprutor.

Jag har dessutom vart hos en annan tandläkare och fått en sk "2nd oppinion" ang min ena visdomstand som enl min tandis BARA MÅÅÅSTE UT, för över 4.800 kr. Denna tandis sa att det inte var så himla akut och att jag gott kan vänta tills efter China Country resan. Hon skrev också ut kåvepenin utifall att jag får problems under min China Country resa.

Stödstrumpor inskaffade.

"Så startade bråket..."
Jag satt hemma hos min mora och tittade på tv, flippade mellan olika kanaler..
"Vad är det på tv?" undrade moran
"Damm" svarade jag.
Så startade bråket.

Vaffö ska det straffas när man är ärlig? Dom gångerna jag ljuger genom min åsnekäft så märker ingen. Inte ens jag. Jag är en typisk såndär person som inte kan ljuga, jag sku säkert börja tro på mig själv inom en snar framtid.
Typ som vilken diktator som helst.

Har jag sagt att jag hatar jul? Har jag nämt att jag får gråa hår av att ens tänka tanken på att jag måste handla presenter? Jag fick tips av Cat Von P och ska nu anv mig av enbart hemkörningsbara varor. I hate it.



Vad är det som är så speciellt med idag då??

Kommentarer
Postat av: Cat von P

Fabriken alltså borde jag veta? Tänker så.de.knakar och har till och med gått bak i arkivet på bloggen din. hittar nada, vad är de för speciellt med denna dag?

2011-11-19 @ 12:50:03
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0