Nov. 22, 2011

ack.

Jag är trötter MEN GLADER! Jag har mämligen fått min Batman hoodie!!! Yaaaaay!
Älsk har gett mig en superduper fin batmantröja!
Jag ska bo i den!

Så om ni ser någon/något som lurar i natten kan ni ger er fan på att det är jag i min nya tröja!


Annars så har dagen varit bra! Jag har lämnat ifrån mig blod för analys, jag har spenderat hela förmiddagen och halva eftermiddagen med mina arbetskamrater och boende. Sånt uppskattar jag!
De tycker säkert att jag är knäpp i huvudet som spenderar ledig dag på jobbet, men nu är det så att jag älskar mitt jobb och liebe mina kamraten och ser det som mitt andra boende.

äh...tjata på om det där liksom, som om jag borde få "årets eldsjäl" pris liksom...pfff... snacka skit.

Imorgon vill jag plocka svamp. Men att ge sig ut ensam i skogen när man heter Iowa är ingen bra idé.
någon som kanske har ett uns av intresse att haka på och plocka svampisar?
Ingen? Nää... förstod det...
Skit också.

Jag skall träffa arbetstärraåäfften imorgon också för en ny bedömning av "självuppskattning" eller vad det hette.
Jag ska vara bitter. För det är jag liksom i min natur. En aning.

Fressten så är svaret på en av de ack så viktiga dagarna 3 /år : Elisabet.
Jag hade namnsdag.
BARA JAG! ingen annan vid det namnet - JAAAAG! Och min kära kusin då...och mamma...och en jävla massa peeps till...

På torsdag ska jag ha samtal med min enhetsledare...sen bär det av till Veterinären för spruta. Jag kommer dö...jag har redan ångest för det...på fredag ska jag fan skaffa China Country Visum. Hurra för det.
(Även fast de kallar mig "MISTER")

FÖrhoppningsvis hinns det med en Bio i helgen med självaste Uno!!!

Nä..om man sku krypa ner i sängen med en kaffe och läsa Swedens Rock´s katalog och märka upp allt som man vill ha för att sen bli "deppig-över-att-man-inte-ens-kan-köpa-en-liten-Rammstein-t-skjorta-för-att-den-typ-kostar- 47653925 kr..."

USCH!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag hade jätte gärna följt med på svamp plockning! Nu jobbar jag dock kväll imorgon så de ka n bli tight.. Skulle dock vara skoj om vi hann innan snön..

2011-11-22 @ 21:52:39
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och BTW, du har en plats i bilen på lördag, angående julmarknad. Ses imorrn! :D

2011-11-23 @ 10:31:13
Postat av: Caroline

Ja, det var JAG som skrev föregående kommentar..

2011-11-23 @ 10:31:43
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0