Nov. 23, 2011

Detta har jag fått från Cat Von P:

Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem (eller 3) bloggvänner.

1. När ingen ser eller hör mig… känner jag mig ganska tillfreds, och filosoferar och dikterar.
2. Jag går aldrig hemifrån utan… Min samsung och mina tabletter.
3. Min blogg heter som den gör för att…  Slipknot släppte en bra skiva
4. Om jag vågade skulle jag… chansa mer i livet
5. Om 10 år kommer jag att… ha gjort ett betydande avtryck i samhället - till det bättre, för de äldre.


Jag har int 5 eller tre "blogg polare" jag kan skicka detta vidare till...eftersom Cat Von P och Thünderpussy redan fått denna "grej", så den stannar hos mig.

Adjö.

Old people rule!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0