Nov. 24, 2011

stånk och stön.

Vaccinet är avklarat sedan några timmar tillbaka... Men nu är det liksom det här med att Die Katze måste va inomhus i 12 timmar för observation på överkänslighet (antar jag), hon har ej vart ute på hela dagen...och tvingas nu vara inne tills 06 imorgon bitti.

"Jaha" tänker ni.

Men ni har inte haft och göra med en pissed off Die KATZE FROM HELL.
Och så skall det alltså fortsätta resten av natten.

I går var jag och träffade KBT arbetstärrapäfften och gjorde en ny självuppskattning som skall göras innan och efter avslutad treatment.

Den 23 no 2010 hade jag 18 poäng.
Den 14 nov 2011 hade jag 14 poäng.
Igår hade jag 8 poäng.

Så visst har jag blitt mer mig själver. FY fan för 2010. och halva 2011. Så jävla dåligt vill jag aldrig mer må.
Fuck off and die, säger jag till dom känslorna...mja först har jag självklart identifierat ocg bejakat dom innan jag kastar iväg dom... (KBT skada, även kallat).

Jag funderar på hur mycket rå vitlök en svensson mage klarar....jag är snart inne på 1 hel burk med örtmarinerade vitlöksklyftor.
Lagom mysigt när jag imorgon ska försöka mig på och få ett visum.

Nä men hörrni...Advent då...och stakar och bollar och grejjer...
Jag ska visa min pyntning so far:


eftersom jag ej har gardiner i min lägenhet så pyntade jag mitt gamla flickrum så här i fönstret
(jag blev förfärad över hur fult det blev...)


sen så ramade jag in några bilder:

Pelle till höger, stina åt det andra hållet:



Min finaste Esther, Die Katzes syster. Som tvärr också är död...hon blev bara 5 år..


Rolig historia bakom denna bild: Farsan och jag skulle äta middag (fiskbullar) burken var öppnad och Esther fick för sig att äta en bit eller två. Hon kommer sedan stoltserande ut i vardagsrummet med en tydlig ring runt ansiktet som hon doppat i burken....självklart låtsades hon som ingenting. FÖrevigat på bild.




Usch vad jag saknar dom alla. Så det värker.
Och apropå värk, nu ska jag ta mina tabletter och lägga mig i sträckbänk.


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag kommer ihåg första gången jag såg Pelle. Han såg ut som en råtta och låg i en kartong av wellpapp. Kan det varit -89?

2011-11-25 @ 13:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0