Nov. 5 , 2011

Indeed my friends. Its done and over with.
I now have my tickest for China 2012.
We´re leaving on the 16th ( iowas barfday) .
You figure out wich month.


Annars så är det ok. Har suttit med Empa och letaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat flygstolar så man blitt galen.
Men skönt att skiten är fixad. Nu kan jag se fram emot att träffa min älsk i Januari!


Annars så stundar maskeraden imorgon. Jag har fixat (sytt) dockan, gjort en kniv, fixat de svart/vita kläderna och håret behöver inte mer pet än 2 flätor. Men vad/vem ska jag då va??

Återstå att se.

Nu ska jag sova skräcksömn så jag innehavar mörka ringar under ögonen a naturell tills imorgon, gärna rödspräckliga ögon också, så som jag hade i morse.

"I'm a homicidal maniac, they look just like everyone else" ...just a clue...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fotokrav!

2011-11-05 @ 15:22:16
URL: http://crazyoldcatady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0