Sept. 10, 2011

Så stundar då dagen, då man för 10 år sen fick sin första inblick i vad som nu kanske kan kallas "vardagsmat".
Ordet "terrorist" var LÅNGT ifrån npgot som jag visste vad det var, mer än i krig.
Åren går fort.
America lever fortfarande i skräck. Mycket tack vare deras ledare.

Meeeen vad gör det om hundra år...?

Äh, skitdetsamma.

Ingen är väl intresserad av en sån snack antar jag... ? Sååå jag går över till nå helt annat.
Idag har jag köpt 2 böcker:



Fatta att jag hittade båda böckerna samma dag och på helt olika ställen i den gigantiska bokaffären.
Hatar att leta böcker. Mycket bättre att beställa hem dom...
2WW är något som alltid intresserat mig och framförallt Tysklands roll.
Och hu kunde en lågutbildad, psykologiskt instabil halvfigur hypnotisera en hel nation?

Spännade läsning framöver alltså.

Iövrigt så har jag huvudvärk och är trött, inget ovanligt där alltså. Därför ska jag nu bege mig till bingen och sova en stund.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0