Sept. 14, 2011

Nu är jag ledig i 2 nätter att jobba 3 för att sen åka och vara borta 7, för att sen vara hemma i 3 för att sen åka och vara borta 3 igen. Lååånga bollar på Bengt!

Ja, mina fästingbett, jo jag hade 2 st fästingar, Elof och Hjalmar, döpte jag dom till, satt mycket bestämt på min högra arms insida, jag var tacksam för att dom inte satt i armhålan. Tack tack.Dom sprattlade och "Hejjade" på mig som vilket husdjur som helst när jag upptäckte dom. Jag tog iskallt livet av dom. Death by drowning.
Elof var mindre än Hjalmar så han fick lida lite...men vad skall man göra.
Det är naturens gång.
Så nu har jag 2 vampyr bett på min högerarms insida. Som kliar.
Jag har säkert blitt smittad med Borrelia i hela huvudet, därav värken i bollen...

Aa gesöös och hans moster. såg ni Dregen i "vem tror du att du är"?
Skitbra och schnygg som vanligt.

En gång för mycket länge sedan, när jag hängde med en tjej som var tokkär i Andreas (som han eg heter), iallafall, jag skulle jag på samma "party" som honom och hon hade fixat in oss för lite old time rock n rolling som det så fint heter.
Bara det att hon hade på nått sätt fuckat upp det så jag stod uppskriven som Dregens syrra.
AMen va faen?
Kom igen med fantasin ba. Orka lame ass grejor som det...Han och jag är ju så lika.

Och HOPPAS att han inte fattar att jag INTE är hans syrra.
Hoppas att han FATTAR att han HAR en syrra. Från W-town! Yeah!

Doomed to fail från början alltså.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det hade ju vart ganska ballt om du varit hans syrra. Jag hade skrytit om det ;)

2011-09-15 @ 08:02:18
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det hade ju vart ganska ballt om du varit hans syrra. Jag hade skrytit om det ;)

2011-09-15 @ 08:03:25
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0