Sept. 29, 2011

Sista timmarna nu sen går jag av. Hurra för det.

Jag gör inte så mycket mer än umgås med Jonossi, jobbar och tittar på mina serier.
Deppigt?
Nej, kvalité mina elementära vänner.
Kanske att det är så att all min ork går till att försöka att inte klappa ihop en aning innan Jonossi sticker nästa onsdag. Ich weiss nicht som Rammstein skulle säga.
Annars är jag mest trött hela tiden. Kan liksom inte bli pigg.

(här sku det egentligen vara en massa bilder med rolig text, men eftersom datorn bestämde sig för att floppa bort allt så abslutar jag det hela bara. Annars åker datorn. Åt. Helvete.)

Konstigt att man inte skriver oftare här va?
Skit! Skitteknik. Skit skit skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0