Sept. 8, 2011

So much to do, so little time. Låter det iallfall i mitt huvud.

Skulle ha bokat biljetter ner mot götet nu,men jag har glömt både kort och kortskitsaken hemma.
Så inga biljetter inatt.

Sista natten nu. Fy fan va jobbigt det har vart för kroppen att jobba dessa 30 timmar. Märks att Iowa haft semester då jag förmodligen gainat 10 kg och dessutom blitt dagmänniska, så jag flåsar runt i korridorerna trött som en alika på en rutten parkbänk...

Höhö.

Förmodligen kommer JOnossi lämna mellamnjölkens land första veckan i oktober. Sad but so true.
Dock hinner vi ses massor innan dess. Så ingen hänga läpp.

Nä, om man skulle ta och städa lite kanske?? Mjaa...kanske kanske...eller äta en dumle eller två??

... det finns enstaka varelser som tror sig veta att team Iowa/Jonossi inte kommer att fullfölja äventyret med Kina.
(Och dessutom måste diskutera detta med andra...)
Och till dig vill jag personligen visa ett långfinger med min finaste hand.
Så det är bara att ringa/messa, så ses vi.
Du vet vem du är.
FUBAR(googla det du)RETARD.

Att det allte måst finnas avundsjuka. Men det är naturligt antar jag... Jag skulle nämligen också vilja vara mig, om jag nu inte radan var de. Och jag skulle också vilja ha allt som jag har, om jag nu inte redan hade det..!

I dont give a damn if you dont like me, cause I dont like you, cause you´re not like me - var de någon som sjöng för ett tag sen, och det stämmer ju ganska bra.

Fressten! Rämautålågen sade att jag är FULLT FRISK!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0