Gårdagen

Igår var jag och moran i grannkommunen och handlade för en massa pengar...eller ja...massa och massa...som vanligt hittade jag endast "skit" men jag älskar sånt "skit"...

Bild;



2 mobilskal och 2 dryckes grejjor, är jag kanske inne i en grön period?

Bra att ha iaf!

Senare under dagen fick jag dessa från en viss herre i China Country;



Cause it was our annevörsery. God chocklad följde med och att man genom köpet av blommor bidrog till Läkare utan gränser. Win Win. Iowa glader!

Igår var jag hos Uno och festade loss på god mat!! Det var mycket gott och trevligt och varje gång jag träffar min Uno så önskar jag att vi sågs oftare! Kloka, roliga och omtänksamma Uno.

VegoMAT:



Och!! En klänning är inköpt inför bröllops festigheterna i februari!
Inte varje dag man blir inbjuden!!
Vill ni se??

Aaa ok då..


Inte så farligt dyr och den sitter som ett smäck! Skor hittade jag överraskande nog i klädkammaren så det var numera också fixat.

Hittade den på Halens.se

Mucho nico!

Min mora tyckte att jag sku gå till en frisör och få håret uppsatt...Pffff!! Nooo i tell you. Det blir utsläppt eller kanske...möjligtvis en fläta om jag ska orka fixa...

Sitter och försöker hålla mig vaken och vända lite på dygnet eftersom det är jobbhelg som stundar...
Men eftersom jag gick upp 06.45 igårmorse så kan jag säga att det börjar bli svårt att koncentrera sig...
Waking the dead är det iallafall som jag försöker titta på. En mycket bra brittisk serie.

Jag har tidigare idag lagat mat så det räcker i morgon så jag kan sova ut, vakna, ta en stor kaffe...glo på tv och äta när jag är hungrig....
Nästan...har penecellin tabletterna att tänka på också, 1 timme innan mat eller 2 timmar efter mat skall dom förstäras...möööööööööööööööööööööööööööööö....svårt att komma ihåg men det är sista dagen idag 17/8, så jag kan nästan räkna mig som Borrelia fri!!!

Wooot woooot!

Inga tysk bilder nu, har fel dator...men jag kan bjuda på en bild på Iowa och favvisen Donna som jag saknar något så otroligt mycket. Finare kompanjon får man leta efter!

Söta snälla Donnisen!! Jag vill vara din låtsas matte igen!!






Köttkorven!




Fisgris!



Ja...usch så man kan sakna. Hon var speciell! Liksom fattade detta med "onödigt med motion".
Ville mest gosa i soffan och snarka i ens öra. Och fisa.

Jaja...man kan inte ha allt i denna värld.

Summan av kardemumman:

En mycket bra gårdag med skojiga innehåll. Saknaden av en Donnis.

Bye


Kommentarer
Postat av: Crazyoldcatlady

Mycket fin klänning vart det. Och fina blommor!

2012-08-17 @ 06:05:40
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: uno

klänningen är superfin! och jättefin mat lagade vi också!

2012-08-19 @ 19:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0