Torsdag 6/12-12

Min fina julbelysnings-spya
God eftermiddag!
Igår var en underhållande julfest med god mat (2 olika wok - vego, Paj - vego, massor med sallad, laxrullader, gubbröra, och en massa till...) Jag vart mätt iallafall.
Det bjöds på underhållning i form av teater och jag skrattade så det gjorde ont i kinderna.
De 2 sista bilderna är då från teatern...tomten är min högsta chef, julgranen min näst högsta chef.
Dom är bäst.

Idag vaknade jag sent, vid kvart i ett, kanske ölen som gjorde sitt.
Så idag har jag handlat på internet för dryga 5000kr - so far.

Jag har köpt dop-presenten from awsomeness åt Jack. He´s gonna LOVE it!!!
Jag har shoppat loss på Georg Jensen.
Iittala
Rörstrand
Kosta Boda
Filippa K
 
Fantastikst vilka fina saker till ganska rimliga priser!

Jag borde gå och träna idag, men jag äter hellre choklad. Och pillar på mina julkort.
Måste lära mig att inte ta skiten så jävla seriöst!
Plus att knät verkar ¨må bättre nu när jag inte tränat på 6 dagar.
Men imorrn och lörd blir det andra tankar.

Såååå nu är det 50års festen imorgon och UNOS fest/middag på¨lördags som nalkas.
Can´t wait!!!
 
Jag längtar tillbaka till Tyskland också...bara sådär. Mitt älskade Germany.
Tänk om jag kunde få bo där och ha en stuga här i Svea Rike.
Eller tvärtom. Fast jag bor nog hellre i Tyskland. Faktiskt.

Aja skitdetsamma. I shall dream away en stund...


Byes.
 

Kommentarer
Postat av: CrazyoldCatlady

Åh så spännande med presenten från awesomeness! Can't wait. Eller, öh, Jack can't wait.
Och skoj att du har så mycket skoj att se framemot! :)

2012-12-06 @ 18:06:51
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: jonossi

Va roligt att festen blev sa lyckad :)
Ja ser fram emot att fa se presenten, du e grym som hittade den!!

2012-12-07 @ 02:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0