God fika och uppesittarkväll.

Idag har jag vart över te Uno och fikad, som vanligt så får man en rejäl dos av skratt!
I övrigt så är det jobb i morgon och det innebär ju en hel natt av vara vaken.
Vi får se hur det artar sig.
Det var egentligen mening att jag skulle lägga upp vol 1 av de bilder jag vill dela med mig av. Men internet säger annat, jag skjuter upp det tills imorgon.

Ni får nöja er med lite av skiten jag köpte istället:

Man kan aldrig få nog av ryggsäckar..eller onödiga t-shirtar..


En tysk landslagströja måste man ha!


Kallt väder grejjor..Halsduken i finaste cashmere eller cashmiere som det står på den,
är typ 20 meter lång och allmänt SKITSTOR.


Dessa skor är av märket Paul Smith, inte Paul Franc eller anka..som jag trodde.
Killmodeller eftersom det inte finns en storlek över 38 i hela Kina...typ..



Jag som samlar på solglasögon hamnade snabbt i frosseri bland alla 1000tals olika märken och modeller!
Kristus jesu moder vad jag ville köpa ALLT.
Men jag har ju redan en gedigen skrara på över 200 talet (och då har jag rensat) fick ställa mig på diet,men jag hittade 3 som jag bara absolut måste ha..
Ray-ban, Dolce, Gucci.
De längst till höger är ovanliga, snygg grå/beige färg med matt lila, "glasen" är tonade i samma lila färg. Fräckt.



Öh, jaa den hittade jag väskor också.
Jag suktade länge på den svarta (day of the dead bag) fast i en annan modell, men tanten som sålde den (fanns bara en i hela köpcentrat) skulle ha överpris.
Jag tog då den röda och kände mig nöjd.
Sen återvände jag för att köpa den svarta i en annan modell för överkomligt pris!
Thomas Wylde och Jimmy Choo - tack så mycket!




Ja...ett axplock...Kul var det iallfall. Att handla utan att ha budget!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0