I just dunno what to do with myself?

Err...jag sitter här mitt i natten och planerar lite framtid.
Eftersom jag finner det skittråigt så snor jag en lista från Cat Von P

10 favoriter:
Färg: Svart, Lila, Blå
Mat: Grönsaker
Band: Guns N Roses
Film: This is Spinal Tap
Bok: Allt om andra världskriget och hitler med hantlangare
Sport: Fotboll, handboll, motorsport
Årstid: Vår
Veckodag: Torsdagar!
Glassmak: Lakrits
Tid på dygnet: Eftermiddagar

9 för tillfället:
Humör: Uttråkad och trött
Smak: Banan..
Kläder: Arb.kläder
Bakgrund: Nada
Nagellack: Inge. Vem orkar..
Tid: 04.06
Omgivning: Morden i Midsomer, kontorslandskap...
Irritationsobjekt: Ett ömmande knä med tillhörande lårmuskel. 

8 första:
Bästa vän: Jag blev påtvingad henne, hon är en "we do not speak her name"
Screen name: Promilleministern, Lüpus, Anna-Lisa
Husdjur: Katter!
Piercing: In the ears
Förälskelse: Tommy Nilsson?
Musik: Elvis, Vikingarna, Guns N Roses, Jerry Williams
Bil: En Wolksvagen Golf, en RÖD!
Kyss: på dagis

7 senaste:
Cigarett:2 tim sen kanske
Mat: Nå pastaaktigt jag hade hemma.
Dryck: Vatten
Biltur: På g från Arlanda
Kyss: Vad fan är en kyss? Tunga ? I dont like that shit.
Spelad låt: Slayer  - Exile
TV-program: Sherlock Fuckin Holmes!!! Best evah!

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: öj. ja.
Blivit arresterad: ne
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: Annan färg än svart
Mat: Kött
Musik: Indie-pop, Techno, Pop, Skrik "rock", Melodifestivalsskit.
Dryck: Vin
Personlighetsdrag: Center of attention piece of shit, Obeslutsam, äkligt positiv, "new age" lallare och slarvighet får mig att svartlisat!!!!!!!

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Jobbade
Du kan höra just nu: Ventilationen brummar
Du inte kan leva utan: Min hjärna. Realistiskt sett men också för att den är so frekkin great!
Du gör när du har tråkigt: Tränar hjärnan

3 personer:
Du kan berätta allt för: Ingen
Du tycker om: Roffe Lassgård, Börje Ahlstedt och Calle Järnkrok
Du inte gillar: Jag älskar ju alla..

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: äh. Vår.

1 önskan: Mer önskningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0