Pics Vol 1

Avresa!
Thompa och Empa (samt jag) ombord på Le Plane

Lite underhållning skadade inte - Öl, Champange och Simpsons


Framme! Från flygplatsen tog vi ett tåg som gick i över 400km/h
431km/h var han uppe i innan det var dags att stanna....

Säker i Jonas lägenhet! Detta är utsikten från sovrummet!


Nåt att äta då?? Vi hittade ett nice place inte för långt bort


M kan om han vill...

T fotar och Snövit ala Asiat



I väntan på öl och mat..


Kycklingvingar and ze nuggets


Vi ska kasta pil, Empa börjar och sätter den i resultat tavlan...kanske lite off?



Men det kompenserade hon ganska bra, för det visar sig att hon är en jävel på biljard!


Yeaaah...Empa hittade ett löv på g hem...



Famikljen annorlunda och Empas nya bil.



Kvällen avslutades i san Karate Kid anda. Jag och Empa efterfestar i mörkret med öl i plastglas och ett tärningspel.



Jaa, det var inte ens vol 1, har sjukt många fler bilder att visa, men eftersom internet inte vill (det har tagit 2 timmar att lägga upp dessa...) så försöker jag imorgon igen...på annan plats.

Iövrigt så har jag bokat biljetter ner till Götet...DEEET var längesen. Jonossi kommer ju hem lagom till sin födelsedag, och då måst jag ju va mä.

Denna vecka bli även lite fucked up med jobb:
Mån - jobb
Tis  - Ledig
Onsd - Jobb
Torsd - Ledig
Fre - jobb mellan 13-15 och sedan jobba natten
Lörd - jobb
Sön - Jobb
Mån - jobb

Puss, nu skiter jag i detta på ett par timms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0