Freitag

Tjo fräs.
Vilken lång dag.
Imorse var jag och träffade en god vän, tillika arbetskamrat för en lång fika..
Senare for jag vidare till en grannkommun för ännu en fika med mormoran, handla lite och skratta lite i sällskap!
Gott så, nu sitter jag mest och försöker få upp värmen. F A N vad kallt det har varit ute idag!
Efter fikat i morse, innan avresan mot mormoran, så gick jag faktiskt hem och hämtade vinterjackan, mössa/vantar och vinterskorna. Fodrade.

Jag har köpt lite träningsgrejjor - så som t-shirts, spännis linnen och det slank ner ett par byxor (ej nya, utan begagnade på STHLMS stadsmission) Mkt snygga.
Måste bara minska ca 3-4 cm i midjan innan jag kan ta på mig dom - jag och mina ögonmått.
Jag HATAR att prova kläder - och skor....vilket gör att jag köper och hoppas på att dom passar...
Ha! vilket inte funkade denna gång, tur att de kostade 60kr.

vad mer?

På söndag är det jubileum för HM Elizsabeth II av England.
Vad är det...? Typ 60 år på tronen. Bara sådär.

Nä nu ska jag glo runt på svtplay lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0