Lediga veckan

Yäää. Ledig. Skönt.
 
Sen i fredags förra veckan har jag motionerat cirkus 3-4km/dag, och minst 2km drar jag av på jobbet/natt...
Inte undra på att man inte är bautastor...eftersom jag gärna äter hela tiden när jag jobbar....

IALLFALL. Var hos sjukgymnasten förra torsdagen och fick min "dom", det är alltså hennes idé att jag ska röra på mig - INTE MIN. "MINST 30min/DAG"

Jag får inte sitta med benen i kors, inte väga med höften, utan ska stå i axelbredd med benen - som en soldat ni vet, samt bada pensionärsbad. 34 grader varmt och lite gympa på det 2ggr/vecka.

Första gången jag var ute och gick så fick kroppen en chock. Hjärtklappning och yrsel av att fylla varenda cell med frisk luft - men nu går det bättre...

I övrigt så fortsätter jag skriva på alla satans papper inför inskickning. Fan va tid det tar eftersom jag hela tiden irrar bort mig i mitt eget huvud och inte hittar ut på ett dygn eller så.

Urk...

Imorgon ska jag träffa mina fina arbetskamrater för en öl och middag - skoj fan.
Nattisarna!

Die Katze är ett vandrande hårmonster just nu. Hon fäller som en satans ragata utan nåder och jag försöker så gott det går (läs: jag får) kamma och rycka henne, men jag får ju liksom inte bort allt och jag såg nu att hon lagt en redig blaffa till hårboll på golvet här. Stackars misse. Tur att jag har "anti hairball" skit godis tablettsaker till henne då.

Vad ser jag mer fram emot??
Mja att se mig själv i spegeln är rätt nice...och att äta...kanske lite Road Wars senare på burken, eller kanske Top Gear..?

NU ska jag torka upp hårbolls slemmet och sedan kolla en aning på Livets Museeum. Och äta. Och ett toabesök.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0