seg i kolan

Har jag nämt att jag går hos sjukgymnasten 2 ggr/veckan för jag blitt gammal tant?
Jag promenerar någon timme varje dag för jag har tantrhull och tantleder som  måste mjukas opp..
Jag har fått en remiss till ÖNH för att kolla mitt inneröra...eftersom jag tappar balansen då och då..

KAN MIN KROPP SLUTA DÖ SÅ FORT?

Jag dricker inte alkohol längre...och när jag gör det så känner jag bara en äckelkänsla...
Jag somnar innan 22-23 tiden...vilket är GANSKA jobbigt när man jobbar natt...eftersom man nyss påbörjat passet typ...

GE MIG MITT LIV TILLBAKA.

Jäla rock n roll detta...att plaska omkring med 4 andra stelbenta i 34 gradigt vatten, till Anneli Rydén...och Beatles.
Hoppas det är en övergångsperiod. Fast jag tror inte det, eftersom jag mår bra, bättre än vad jag gjort på bra länge, fysiskt och psykiskt - om man bortser från mina ångesttankar om tantvardag/liv.

Dags att spärra in sig med en massa bra musik och ett flak öl...så man återgår till pondus igen va fan.
Detta håller ju inte.

Läsa böcker...gör jag...mycket.

Äääh...nu släpper vi det innan jag spyr ner mig själv.

Sommaren stundar iallafall...den brukar alltid gå i ett töcken..så det är bra.

Jag ska börja spela innebandy igen. Det ska bli skoj! Och inte tantigt!
Innebandy är iof en väldigt lame ass sport eftersom man inte får pilla på varandra, ingen närkontakt...
Aja... lite närmare hockey iallafall...plastklubba, plastboll och gympasko...

Game on!


Kommentarer
Postat av: jonossi

Fan va skoj, da kan du vara med oss o spela när du e på "bästkusten" o hälsar på :)

2012-03-15 @ 06:31:02
Postat av: Cat Von P

De är bara att inse, vi börjar bli till åren helt enkelt. Haaaah. Man kan inte leva "Rock n Roll"-livet hur länge som helst utan man får byta ut vissa saker till andra rockprylar. T.ex. att vara uppe sent och dricka öl mot stelbenta tanter i 34-gradigt vatten. Minst lika kul;)

2012-03-15 @ 06:57:38
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0