sista timmarna på helgen..

I fredags tillbringade jag kvällen med mina fina arbetskamrater då en av dom hade geburtstag!!
I lördags lyftes inte så många fingrar, men det tittades på ett och ett annat avsnitt av Sherlock samt mina 2 nya dokumentärer om andra värdlskriget.
Idag har jag vart duktig och motionerat samt fikat med Uno. ALLTID trevligt!

Imörrn är det jobb och sjukgymnastik - för sista gången - men jag kommer insistera på att få fortsätta.
Imörrn kommer även JOnossi landa på svensk mark - och hur trevligt äro icke det?

Det börjar närma sig för ansökningsdatum också, mjaa och jag är väl sådär redo på det...Vad gör jag om jag inte kommer in?? Det är trotts allt endast 15 platser som erbjuds...FEMTON platser på flera hundra sökande...
förhoppningsvis endast 12-13 sökande men den chansen är ju noll...

Har även fått "beställt" en högervinklad klubba till innebandy premiären på tisdag, nice.
Hoppas jag inte kör på som fan och gör någon illa...utan att jag kan vara lite "medmännsklig".
Jag tappar lite...ehm...vad ska man säga - barmhärtighet - när det gäller sport.
Oavsett om jag är den som utövar...eller inte.

Appropå sport så älskar ju jag Brynäs...och matchen igår gick i segerns tecken. How frekkin lovely!




oooo yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0