ganska bra dag

Måndag.
idag har jag träffat Thünderpussy för en längre promenad.
I övrigt så har jag haft fullt upp, med mig själv, jobb och div doktorsbesök och sjukhusbesök.

Var på min färsta mammografi med ultraljud - Allting är ok.
Skönt så. Men frågan kvarstår ju fortfarande - vad i nisses luva är det då i min bröstkorg som gör så förbannat ont?

Mormoran hamnade på sjukhus i samma veva men är i nutid på bättringsvägen och hemma.
50 års fest i lördags för en mkt god arbetskamrat - fy så skoj det var!!!
Och så snygg och vacker jag var... OOOOooooOOOOooooOOOO!
Fin håruppsättning och finaste klänningen!
Temat var "glitter och glamour".

Jag är bäst.
Fan va snygg jag var. Blev ännu mer förälskad i mig själv.

Idag har jag fått mejlet jag väntat på - jag ska på intervju ang min önskade utbildning!
Ett steg närmare och jag har gått vidare i sållningen för denna gång.
Skönt så.

Nu var det ju meningen att jag sku släng opp nå bilder, men datorn vill inte kännas vid min mobil så det får bli en annan gång.


Annars så har jag följt rättegången i Oslo (som vanligt) och tittat på youtube... massor med fotbolls nostalgi!

Nu ska jag fira mina framgångar med en kaffe.

*Vila i frid Lee Richardson*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0