20/11-12

no träningsvärk idag. Fan vad jag är bra. Dock får jag inte tag på Sid, så jag kommer inte ner till byn på ännu ett tag. Har ring min GP eller husläkare som det heter på svenska för att ta upp en del saker som hela tiden ploppar tillbaka ju mer jag engagerar mig i min träning, ja menar sku ju va ganska kul om  man kunde få träna utan att känna smärta...

Tur att moran är gammal elit handbollsspelare och kommer med bra tips och skadehjälpningsmedel....
Fast när jag igår frågade hur man på bästa sätt stretchar nedre delen av ryggen så sa hon bara:

"Stretcha?! Äh, det har jag aldrig gjort"

Öh...ok...nähepp..

Nyss har jag ätit en banan, ett äpple och ett päron, för jag var uttråkad.
Så nu sitter jag ock tittar på en dokumentär om sekter, vad händer med en människa som går med i en sekt?
Mycket intressant.

Jag vill träna idag också, men då blir det 6 dagar på raken och man brukar väl kanske ha 2 återhämtningsdagar...jag vet inte, eller så kör jag tills kroppen säger stopp helt enkelt. Vi får se vad som händer i eftermiddag, om Sid vaknar och åker ner med kärra och vagn mot byn.

Well. Holler later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0