kväller...

Ohej och hå. Finns det nå bättre än att få genomföra ett perfekt träningspass? Nä! Precis.
Inte en enda känning i kroppen, fram tills stretchningen, men det räknas inte.
Jag vill byta ut mitt högra ben. Where the action is så att säga.
Det knäpper, krampar, stramar och bränner, knät svullnar och hela hälsenepartiet har kafferast.
Kvar står vänster ben och kämpar. Stadig på jorden. Än så länge.

Idag fick jag även nya profiler att studera, jag har döpt dom till "The Twilight Peeps", enligt mina fördomar så ser sånt folk ut nämligen, en söt kille och en ännu sötare tjej, kompisar, 20-25 år, båda sjunger med när de senaste hitsen spelas i högtalarna, jag hörde namn som One Direction, Justin Bieber osv osv.

Nu väntar en kaffe, lite mer stretch och sedan en ljudbok som jag ALLTID somnar ifrån. Tror jag är inne på vecka 5 eller så, varje natt knappar jag igång den, somnar och vaknar med den på...
Jag har inte lyckats ta mig förbi kapitel 8 än...

SNART ÄR DET NOBEL!

Nobel är som OS för mig, jag sitter klistrat framför tv:n och tycker (seriöst) att ALLT är skoj!!
Fast OS är ju lite roligare iom att det är under ett par veckor....men iallafall.
Och som sagt, man vet aldrig, telefonen kanske ringer och dom saknar en drottning vid ett hörn - then I shall rycka in, likte The Queen of North I am!
"Yes, your majesty Iowa, Queen of the North, it is an emergency!"
TUR ATT JAG VET VAD JAG SKA HA PÅ MIG! så jag slipper klädproblemet!
Har tillochmed en tiara. Allt är planerat. Ok, kanske inte färden in, men det är väl stajl att komma med tåg/tunnelbana?
Ni som vill vara med i min possy kan ju droppa en line i fältet.
Later!
 
 
Queen Iowa of The North i ett av slottets rum.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0