Måndag 26/11-12

Här är jag, vaken men icke vis medvetande.. Jag TROR att jag ska jobba idag, återstå att se när jag vaknat helt och kan glo i min kalender.
I lördags var jag bjuden på middag ute i Kårsta, på Kårsta Del Sol - jag åt en fiskplanka - sehr gut!
Och drack tre sippar från min honung/apelsin öl på 6,6%. Den var också god men jag hatar tydligen alkohol numera. Har så svårt att dricka öl, det fastnar liksom i käften och jag måst tvinga ner det.
Nån annan alkohol dricker jag inte. Smakar pytan upphöjt i 473290.

Tränat har jag gjort också. Ibland svårt då mina knän inte vill vara med på aktiviteterna.
Händelser under denna vecka är följande:
Idag: Jobb?
Tisdag: Träffa Cat Von P? Träna
Onsdag: Sjukgymnastik och träning efter det
Torsdag: Träna och va social kanske?
Fredag: Träffa doktor med onda knän, jobb
Lördag: Jobb
Söndag: Jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0