november blues

iom att jag skriver fr mobilen blir texten ETT JÄVLA STYCKE!! SUCKS BALLS! Här händer det inte så mkt må jag säga...sen sist har jag haft två utekvällar i stan, varit hos ny sjukgymnast, besökt ks för massa prover, latat mug och jobbat. typ så. idag har jag vart hos en kär arb kamrat och ätit god serbisk mat! Mycket trevligt och vilken kåk min kamrat bor i! Wow. jag jobbar i helgen och ska därför försöka vaka inatt. gick dock upp vis fem i morse aå vi får väl se hur länge jag orkar. tänkte kolla på tecknat så man slipper aktivera hjärnan mer än nödvändigt. jag längtar tills tisdag nästa vecka då jag får besöka min sjukgymnast igen. han är bra han. knäcker mig i rätt riktning...eller nå sånt. just nu är det odrägligt. jag har haft smärta i många år men nu har jag verkligen bekymmer. jag kan ex inte dammsuga utan att ta pauser, sova är svårt, sitta är outhärdligt, stå är ok...mina nya stövlar kan jag inte använda pga smärtan i ryggen, jobba är tufft som fan...detta påverkar en otroligt mkt i sin sinnesro kan jag säga och jag är numer ännu bittrare än vanligt och väldigt arg...argare kanske jag ska säga. Ska tillbaka till ks nästa vecka och träffa rematulogen för att checka av div skit. var och handlade idag...alltså vilket jävla kolli man blitt. jag orkar inte bära kassarna...axlarna bränner o svider...ddt pulserar i hela ryggen..tog en halvtimme att gå hem vilket annars tar 5 minuter. nåväl. Jag är trött. så trött på att ha ont utan att bli tagen på allvar. min kropp behöver VILA. novell läsning på denna text...men va fan liksom. Får återkomma med gladare inlägg senare. å andra sidan så är detta en bra ventil för mig så jag borde ju i te skriva glatt skit om det känns förjävligt just to please somebody. aaa well. night night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0