17/10 - Onsdag

Vilken match igår. Ja jeddamää.
Värre match idag när mitt hjärta förlorade mot ett skröplag med hela 1-5 WTF?!

Dagen har varit social. Då jag slog följe med Cat Von P och My samt barn till barncafét.
Det var en liten udda upplevelse men jag kom helskinnad därifrån , kanske att det var någon som tittade två gånger då en vuxen person följer med men icke hava något barn med sig.
Kanske att katten får tagga med nästa gång.

Sen städning och matlagning. Imorgon väntar gym med PT:n. HAHAHAHA får se hur det går liksom då jag vart borta alldeles för länge och är i princip på ruta ett igen.
 
Till nåt helt annat:
Ingen har väl missat det senaste av djurfrågorna som äntligen tas upp och vädras på ytan. Djurparkerna.
Jag kan säga efter att jag var på Zoo i Kina så är jag äcklad.
Djur som far illa, hade klåda, igenkleggade ögon, stressade och utmärglade på betonggolv utan tillgång till friskt vatten eller mat. De låg på varandra, låg i sitt eget kiss och bajs.

TYDLIGEN ÄR DET INTE SÅ MYCKET BÄTTRE HÄR I SVEA RIKE. Så snälla.
Hjälp djuren. Om dom nu djur måste vara inlåsta så kan dom väl åtminstånne få ett drägligt "liv"?
Klicka på länken och skriv på. Ett namn, en ort och en mailadress är det enda som behövs.
HJÄLP OSS!! belysa problemen!
 
Skänka pengar till forskning för cancer och andra vidriga sjukdomar kan vi göra utan att blinka.
Det är djuren som står för forskningen i form av djurförsök.
Pretty please. And good night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0