tisdag 30/10-12

Yes. Bra helg har det varit, fick träffa både uno och BDB!
Herreguu, god mat och en hel del öl i stan och senare norrorts krog
 
Idag har jag vait och blivit vaccinerad för "sista" gången på länge, iaf gällande Hepatit A+B.
Bra så.

Förra veckan var också bra då jag fick en "massiv" lönehöjning och var glad, besökte KS för studie av Psoriasis och inbokning av ny rematulog att få träffa....näst, nästa vecka.

Idag och 3 nätter framöver är det jobb som gäller...och på fredag ska jag äntligen få träffa sjukgymnast för att åtgärda (förhoppningsvis) min onda rygg och nacke för 7439595 gången.
jag har sovit bajs tack vare värken och dessa vanliga receptfria skitsmärtlindrande medlen som finns att köpa biter liksom inte när man ätit maxdoser av och till i 10 år.
Så det är bara att vända och vrida på sig tills man somnar av ren utmattning.
 
På lördag ska jag ut och dricka öl med ett ganska stort tjej gäng där tre individer är Cat von P, Thünderpussy och Sid. Det ska bli kul och jag bara hoppas på att sjukgymnasten kan avlasta någonting så jag slipper använda "gördeln" eller tabletter (då bidde det inge dricka). Jag klarar inte av att sitta eller stå längre stunder och det verkar väldigt jobbigt om jag måste vandra runt i lokalen tills vi ska hem. Nåja det löser sig nog.

Dags att packa för jobbet dårå.
 
ffff...
Adjö.


Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Hoppas på bra resultat hos sjukgymnasten.

2012-10-30 @ 22:30:46
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0