Torsdag 11/10

Hemkommen från GBG sen i tisdags kväller...igår var det planeringsdag med jobbet, en mycket lång dag.
Idag är jag svinsjuk igen. Lite mer intensivare än innan jag åkte.

Fan vad trött jag blir.

Så nu ligger jag mest ner och tittar på film. För mer orkar jag inte. Reser jag på mig så hostar jag av fler revben.
Och eftersom det gör ont att knäcka sina ben så avstår jag gärna och förblir i ett horisontalt läge.

Tur att jag har en katt som gör mig sällskap (sover)...
En liten rolig nyhet är att jag med svärfamilj ska resa mot varmare breddgrader i påsk, närmare bestämt till en ö beläget utanför Afrikas östkust - Kap Verde.
En annan EVENTUELL rolig nýhet är att Jonossi kanske får jobb i sthlm efter årskiftet då han kommer hem för gott från China Country.

Jag fick träffa Donna nere i GBG så här följer hennes fotosession:

 
 
 
Bästa Jack ska få lite virkade tyg dojjor...Som vanligt är det jag som står för garn och idé men Moran som gör det till vad det blir...
 
 
Skit som jag fick med mig från götet. Böcker, en vas köpt på loppis, en tröja från en marknad och strumpor från Kina ( av jonossi....fick även en perfym, burrberry - lyckligt lottade jag) och en El-tanborste - ej begagnad.
hej så länge!

Kommentarer
Postat av: CrazyoldCatlady

Åååh de fina pjucksen!
De längtar vi efter.
Mer att gilla är att du ska få åka out-of-countries samt att Johnossi eventuellt får jobb i Sthlm, de vore ju grymt!

2012-10-11 @ 19:13:16
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0