Måndag 10/9

FY fan, allt jag skrev försvann när jag ksulle spara och publicera.
AMEN HUR KUL ÄR DET PÅ EN SKALA?!

Jag hade iallafall raddat upp vad som skall hända i veckan(är långledig):

*Huvudstadsbesök ggr 2, en ång med Sid och en med Moran
*Träning ggr flera
*Träffa Cat Von P
*Möte med bossen
*Boka biljetter till GBG
*Träning...
*Bakning

Idag är det 8 dagar tills "Vår" bebis anländer till "våran familj"
Vad jag längtar. Lite nervös, mest förväntansfull, tänk att få lära känna denna lilla människa och följa resten av mitt liv. Lite läskigt också men mest en stor lycka!!
Bebis kommer att vara så bortskämd!! Och älskad!!
Det är fortfarande liiite svårt att fatta att Cat Von P och Wasa ska bli mamma och pappa inom 8 dagar.
Jag kommer nog fatta det hela när jag får se bebis live.
Jag jobbar på en speciell gåva också. Bebis ska ha det bästa!

SYnd att allt jag skrev innan försvann för jag orkar inte...kommer inte ihåg vad som stod..
Så jaa...Hej så länge!!
 

Kommentarer
Postat av: Crazyoldcatlady

Vad glad jag blir utav att läsa! Och roligt att så många andra vill vara med att dela vår glädje och oro inför vad som komma skall. Det ska bli spännande att se vad det är du har i görningen, du brukar ju kunna vara så påhittig!

2012-09-10 @ 18:27:22
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0