100! 17/4-13

Ett hundra nikotin och rökfria dagar är passerade och jag är lycklig att vara jag.
Att jag har vad som krävs för att bara bestämma sig och aldrig se tillbaka.
Hur fan anammar jag den kraften i så mycke annat?
Nåväl.
Jag slipper (förhoppningsvis) dö i förtid eller dö av rökningsrelaterade äckel sjukdomar.
Jag matar iaf inte kroppen med gift.
Jag slipper (förhoppningsvis) kol och slipper kvävas till döds.
Kol kan man få även fast man inte röker "ofta" och även när man slutat med cancerpinnarna.
Skiten ligger ju kvar så att säga.

Meeeen lika glad för det är jag för jag väljer livet.
Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Go Iowa!
Hurra för dig!

2013-04-17 @ 09:29:41
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0