11/4-13

Litre bilder från semestern..ingen speciell ordning.

Detta är miljön kring hotellet kan man säga....
 
MYCKET strort hotell område kan jag säga. Vilket i sig var skitbra för man kände liksom aldrig att det var mkt folk ikring en.

Här är strandområdet med lite inslag av hav och vågor:

"Flippis" och jag känner på vattnet.
Fruktdrink on le beach!
 
En av många Lifeguards vis stranden
Magiskt var det att vandra längst stranden som liksom ALDRIG tog slut.
Jag gick och filosoferade...samlade en snäcka eller två...
Fotade lite här och där.
Brände mig på ena sidan av ansiktet....
 

 
"Iowa makes impressions on island"
 
 
 
 
Obligatoriska skriva namn i sanden grejen:
  
Lite bilder från en utflykt i närmaste staden några km från hotellet:
 
Sista bilden här är från taxiresan...bak på en pickup och mitt hår förvandlades till kanelbullen ni ser på bilden.
Fakkin omöjligt att reda ut!
Goddammit!

Well...som ni ser på bilderna så har jag haft det underbart. Helt underbart.
Varmt och skönt med massor med skratt och oförglömliga minnen/bilder av en Kap Verdianskt Paradis Ö.
 
Hela semestern var awsome. Jag blev lite förkyld i slutet av veckan men med tabletter och en hel del nässpray så gick det att överleva!
Vackra människor att se på, mindre vackra också....men då rynkade jag på näsan och tittade åt ett annat håll.
Maten var också det ett paradis för en grönsaksälskare!!
All öl jag orkade dricka fanns tillgänglig 24/7.

Vi solade varje dag och alla förutom MOI brände sig! Helt crazy.
Jag - ej bränd på en Ö  mitt ute i Atlanten.
Det kanske finns mirakel?

Jag är inte ens solbränd. Alltså man ser inte på mig att jag vart i närheten av en sol.
Hur jävla bra är inte det då...?! Lite tråkigt kanske men bra för cancern som uteblir.

Allt som allt var det hur bra som helst. Resan dit och hem (ej sista biten från Köpenhamn-Sthlm i tisdags när planet gick sönder och jag hade vart vaken i över 24 timmar...)
Mitt sällskap var underbart, barn, vuxna och ungdomar. Perfekt blandning!
Underbar tillvaro.

Nu väntar ostkaka med bär!
hejhej!

Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Det ser verkligen sjukt underbart ut!

2013-04-11 @ 22:17:08
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se
Postat av: Cat Von P

Det ser verkligen sjukt underbart ut!

2013-04-11 @ 22:17:34
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0