15/4-13

Nyss hemkommen från en kall och mycket blöt powerwalk.
Så skönt med rediga träningskläder som håller värme utan att man svettas som en grobian och som håller väta borta så man inte blir kall om ex arslet. Inge kul att frysa arslet av sig.

Senare skall jag bege mig till gymmet. Och efter det träffa Uno för att äta god middag!
Hur bra som helst.

Läste på Crazycatladyns blogg att hon städade. Och hur skönt det är när det är gjort.
Jag håller med. I love renlighet. Och jag är glad att Jonossi är pedant med ordning och reda.
Många gånger ser jag ut som en slusk jämfört med honom..

Nåväl. En kaffe och ett avsnitt av Monk sedan pä med träningskläder och ner för att lyfta skrot och skryta med mina muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0