25/4-13

vad sku jag göra om det inte fanns smaksatt vatten?
Det är nog det som är min "vardagslyx" eller vad fan jag ska säg.
Dessa godingar är nya smaker som ba måst drickas!
RAMLÖSA - Key Lime + Pineapple ( Smakade mindre bra, typ ruttet äpple)
RAMLÖSA - Sicilian Lemon + Rasberry ( MKT god)
LOKA - Chocolate Shake ( smakade verkligen choklad - helt ok)
De 2 sista LOKA - Strawberry Ice Cream och Lemon Pie är icke testade än.
 
Övrigt idag så har jag stickat, lagat och haft sönder ännu mera - dammsugaren, städat, promenerat i samanlagt
3 timmar - aj  på högra hälen, träffat Uno och Gato ( lovely as always)

Gato the talkning Cat
 
 
and Die Katze - mest skränig Cat - not so takie

Stickat har jag gjort också.
Får inte glömma det.
Ska nog fortsätta med den en aning...

jää...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cat von P

Neeeeej! Enda smaken på vatten som går an är citron. Period.

2013-04-25 @ 20:45:16
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se
Postat av: Cat von P

Och au natural ofc.
Period.

2013-04-25 @ 20:45:56
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se
Postat av: uno

Haha! Du å ditt vatten. Jag håller med crazy cat lady jag dricker bara naturell och citron också. Men det var en gullid bild på min katt!

2013-04-28 @ 10:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0