28/4-13

Giv mig styrka.
Jag är blåslagen och har ont ut i lederna i fingrarna.
Tufft på jobbet just nu kan man säga.
En och en annan smocka, lite vredesutbrott i ens öra, rivmärken istället för kommunikation.
Ibland är det svårt att vidbehålla en proffsig roll.

Nåväl. Denna natt över och en kvar, sedan ledighet!
9 dagar.

Behövligt då kroppen är svullen.
Höger knä plus smalben samt vänster axel/armbåge.

Vad har man gjort då? Knä och smalben kan va benhinne inflammation... men sen då?

Jag stickar vidare också...nu ska det bli en mushkin.
Vad en mushkin är får ni se när hen är klar.

Nu längtar jag efter en stor kopp kaffe så jag ska försöka sova så jag kan vakna nångång.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0